Wednesday, March 7, 2012

Gattinara :)

Heippa minun ensimmainen viikkoni on mennyt ihan liian nopeasti, enka ole ehtinyt ollenkaan kiertelemaan kaupunkia. mutta maanataina minun vapaapaivanani paatin lahtea kiertelemaan gattinaraa, mutta sateen ja muutenkin kylman kelin takia mina en kovin kauaa siela kovin kauaa viihtynyt. Kun olin kolme kertaa kastunut lapimaraksi, kun autoilijat eivat vaistelleet lapakoita, paatin luovuttaa ja palata koululle syomaan.
olin myos ollut aamupaivalla vierailemassa koululla, vaikka olikin vapaapaiva. manin muutamalle englannin tunnille minun tutun englannin opettajan mukana.


Maanantai iltapaivalla, minut esiteltiin Marinalle, han on 26 vuotias nainen, joka oli tullut italiaan opiskelemaan.
Minulle vain sanottiin, etta nyt sinulle on iltapaivaksi suunnitelmia, lahdet hanen kanssan tutustumaan kaupunkiin.
Mina olin siina luulossa, etta joutuisin uudelleen kavelemaan sateeseen ympari kaupunkia, mutta iltapaivalla selvisi, etta lahtisimme kaymaan Aronassa, joka sijaitsee 21 km paassa gattinarasta. Aronassa oli kaunis jarvi ja siela 3 saarta. Meidan oli mahdollista lahtea yhdelle saarista, mutta koska oli jo melko hamaraa ja pimeaa paatimme, etta ehka olisi parempi pysya kaupungin sisalla.
Marina sai minut kuitenkin suostuteltua lahtemaan hanen kanssaan "laivalla" toiselle puolelle kaupunkia, koska han kertoi, etta kun han oli itse tullut ensimmaista kertaa italiaan oli han kaynyt samanlailla "laivalla" toisella puolella kaupunkia. Saavuttuamme toiselle puolelle kaupunkia eksyimme pieneen ranskalaiseen kahvilaan syomaan. Viihdyimm siela tunnin, kunnes meidat haadettiin ulos, koska kahvila suljettiin. Siita juoksimme takaisin satamaan, ja odottelimme siela, etta laiva tulisi takaisin.
Illalla palasimme gattinaraan ja menimme syoman hanen kotiinsa :)

No comments:

Post a Comment