Wednesday, March 7, 2012

Ravintolassa tyoskentelya

Viela en ole ehtinyt kameran kanssa haaraaman keittioon, mutta kuitenkin sinnekkin yritan kameran kanssa kuvailemaan.
Tanaan minut esiteltiin toiselle kokille, jonka nimi minulle ei nyt mieleen jaanyt. Han oli erittain mukava, ja hanen kanssaan tuli heti toimeen. Vaikka hankaan ei puhunut englantia, silti tyoskentely hanen kanssaan oli oikein mukavaa. Me esivalmistelimme jalleen iltaa varten tuotteita ja valmistelimme meille lounaan.
Olin tanaan sattunut ottamaan mukaani italia-suomi sanakirjan, ja siina kahdelle kokeista riitti huumoria, kun he yrittivat selitella minulle suomeksi.Olen saanut taalla esikasitella paljon valimeren kaloja, simpukoita, mustekaloja yms. ja minulle on hyvin opetettu, miten niita esikasitellaan.
Mutta huomenna tai ylihuomenna laittelen kuvia annoksista =)

2 comments:

  1. Huomenta Janet!

    Käsittelemäsi raaka-aineet nappaavatkin hyvin tämän kevään viimeiseen ravintolan erikoisraaka-aineiden kurssiin. Saatkin pitää muille muutaman demon oppimistasi asioita:)
    Enzo kertoi, että olet pärjännyt hyvin siellä. Saat varmasti hyviä kestävi ihmissuhteita, joita tulevaisuudessa on kiva ylläpitää maileilla tai muulla tavoin. Toivottavasti saamme myös näitä opiskelijoita vierailemaan Suomeen ensi vuonna.
    Pärjäile!!

    ReplyDelete
  2. Hienoa, että sinulla menee siellä mukavasti ja että sinusta "pidetään" huolta. Jään odottelemaan ottamiasi keittiökuvia. Tsemppiä! Merja

    ReplyDelete